TOIMITUSEHDOT

Yleiset sopimusehdot

Palveluntarjoaja: Tmi Elina Airaksinen

Y-tunnus: 1375932-3

Käyntiosoite: Asemapolku 1, 05100 Röykkä

Puhelinnumero: 040 522 0556

Sähköposti: info@hengitysterapia.fi


Yleistä

Tmi Elina Airaksinen (myöhemmin palveluntarjoaja) tarjoaa verkkokursseja, webinaareja ja livestreameja täysi-ikäisille kuluttaja-asiakkaille sekä yritys- ja yhteisöasiakkaille verkkosivuilla olevan tarjonnan mukaan*.


Alaikäiseltä asiakkaalta edellytetään huoltajan kirjallista suostumusta ja eikä alaikäinen voi maksaa luotolla tai laskulla.


Palveluntarjoaja voi muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti, asiakkaan on tutustuttava sopimusehtoihin aina ennen kuin palveluiden tilaamista. Nämä sopimusehdot koskevat yritysasiakkaita vain niiltä osin kuin siitä on mainittu.


Sopimusehdot tukevat ja täydentävät muuta sovellettavaa pakottavaa lainsäädäntöä.


Verkkokaupan kurssit, webinaarit ja livestreamit on tarkoitettu vain yksityiskäyttöön ja niiden kaupallinen jakaminen on kiellettyä.


Tietoja henkilötietojen käsittelystä asiakasrekisterin selosteessa henkilötietojen käsittelystä.


Hinnat, tuotteet ja palvelut

Verkkokaupassa myytävien kurssien hinnat sekä ominaisuudet on esitetty verkkosivuilla. Hintoihin sisältyy kulloinenkin arvonlisävero. Ilmoitetut hinnat ovat voimassa toistaiseksi tai tuotekuvauksessa erikseen ilmoitetun ajan.


Jos hinta muuttuu sopimuksen tekemisen jälkeen,

noudatetaan aina sopimuksentekoajankohdan hintaa. Jos virheellinen hintatieto poikkeaa niin huomattavasti todellisesta hinnasta, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää kyseessä olevan virhetiedon, virheellisenä ilmoitettu tuotteen hinta ei sido palveluntarjoajaa.


Palveluntarjoajalla on oikeus tarkistaa alennuksia ja muita etuja tilauksista, jos tilaukselta palautetaan tuotteita. Erityisissä alennuskampanjoissa saatamme rajoittaa alennuskoodin käyttöä yhteen kertaan per asiakas. Tämä tarkoittaa sitä, että koodia voivat käyttää vain rekisteröityneet/kirjautuneet asiakkaat ja vain yhden kerran. Alennuskoodeja ei voi myöskään

yhdistää.


Mikäli tarjoukseen on sisältynyt kaupanpäällinen, on myös kaupanpäällinen palautettava, mikäli tilaus peruutetaan. Tarkemmat tiedot tarjouksista ja alennuksista ovat tuotetietojen yhteydessä tai ilmoitetaan erikseen esimerkiksi alennuskoodin yhteydessä.


Tilaaminen

Tilauksen yhteydessä tilaajan on ilmoitettava nimi, osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Asiakas vastaa siitä, että hänen tilauksen yhteydessä antamansa henkilö- ja muut tilaustiedot ovat oikeat ja täydelliset. Mikäli tilauksen tekeminen ei verkkokaupasta onnistu, voit olla meihin yhteydessä myös sähköpostitse.


Maksutavat

Stripe -maksukanava, pääkonttori Dublin, Irlanti

Liikuntaedut Edenred, Smartum, ePassi.


Toimitusaika

Latauslinkit pyrimme toimittamaan pääsääntöisesti (3) kolmen arkipäivänä siitä, kun olemme saaneet tilauksen maksusuorituksen.

Latauslinkki on voimassa 12 kk.

Verkkokurssit ovat asiakkaan käytössä 12 kk maksuhetkestä.


Toimitustavat

Digitaalisesti toimitettavat tuotteet ja palvelut toimitetaan lataus/osallistumislinkillä. Asiakas vastaa siitä, että hänen käytössään on ohjelman avaamisen/käyttämisen kannalta vaadittavat ohjelmat, jotka on ilmoitettu tuotetietojen yhteydessä. Mikäli vastaanottaminen sähköisesti ei ole mahdollista tai linkin avaamisessa on muita ongelmia, otathan yhteyttä asiakaspalveluun.


Peruuttamisoikeus (vain kuluttaja-asiakkaat)

Kuluttaja-asiakkailla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän peruuttamisoikeus sähköisesti toimitettavan digitaalisen sisällön toimittamista koskevan sopimuksen tekemisestä. Sopimuksen peruuttaminen tapahtuu tekemällä peruuttamisilmoitus 14 päivän kuluessa sopimuksen tekemisestä. Peruuttamisilmoituksen voi tehdä peruuttamislomakkeella mutta sen käyttäminen ei ole pakollista tai vapaamuotoisesti esimerkiksi sähköpostitse osoitteeseen info@hengitysterapia.fi. Digitaalisen sisällön toimittaminen sähköisesti voidaan aloittaa tilausvahvistuksen toimittamisen jälkeen ennen peruuttamisajan päättymistä, jos kuluttaja-asiakas on antanut tähän nimenomaisen suostumuksen. Tilaamalla verkkokaupasta digitaalisia sisältöjä, asiakas suostuu siihen, että toimitus aloitetaan heti ja hyväksyy sen, ettei peruuttamisoikeutta ole. Tiedot peruuttamisoikeuden menetyksestä on asiakkaalle annettu myös tilausvahvistuksessa.


Tilausvahvistus etämyynnissä

Asiakkaalle lähetetään hyväksytyn ja onnistuneen maksutapahtuman jälkeen etämyynnissä

sähköpostitse tilausvahvistus, joka sisältää tilauksen keskeiset tiedot ja tiedot peruuttamisoikeuden

käyttämisestä, menettelyistä ja määräajoista. Mikäli asiakas huomaa tilausvahvistuksessa korjattavaa, pyydetään ottamaan yhteyttä. Palveluntarjoaja pidättää oikeuden olla hyväksymättä tilauksia perustelluista syistä. Jos emme jostakin syystä voi vahvistaa tilaustasi, ilmoitamme siitä mahdollisimman pian.


Poikkeukset kuluttaja-asiakkaiden peruuttamisoikeuteen

Peruuttamisoikeus ei koske tilanteita, joissadigitaalisen sisällön toimittaminen sähköisesti on aloitettu ennen peruuttamisajan päättymistä kuluttaja-asiakkaan nimenomaisen suostumuksen perusteella ja asiakas on hyväksynyt peruuttamisoikeuden puuttumisen näissä tapauksissa. Peruuttamisoikeutta ei myöskään ole tiettyyn ajankohtaan sidotuilla vapaa-ajan tapahtumilla, kuten webinaareilla tai livestreameilla.


Maksun palauttaminen etämyynnissä

Maksettu hinta palautetaan viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saapumisesta. Maksu palautetaan samalla maksutavalla, jota on käytetty alkuperäisessä kaupassa, ellei erikseen muuta sovita.


Asiakasarvostelujen vahvistaminen

Kun asiakas on saanut palvelun, lähetetään asiakkaalle palautekysely. Asiakas voi arvostella ostamansa palvelun, joka sitten näkyy sivuillamme arvostelun jättäjän etunimellä. Palautteessa näkyy myös palautteen jättöpäivä sekä merkki ''vahvistettu asiakas''. Tämä merkki kertoo, että palautteen antaja on ostanut palvelun ja on vahvistettu ostaja. Jokaisen palautteen antajan tiedot (nimi, osoite, sähköpostiosoite) tarkastetaan, ja tällä perusteella pystymme varmistamaan, että asiakas todella on ostanut arvostelemansa palvelun.


Virhevastuu ja reklamaatio-ohjaus

Jos tilattu digitaalinen sisältö ei vastaa sopimusta tai se on muutoin virheellinen, pyydetään kuluttaja-asiakasta ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Pikainen yhteydenotto helpottaa asian selvittämistä. Yritys- ja yhteisöasiakkaiden on reklamoitava 7 päivässä palvelun aloittamisesta. Palveluntarjoaja vastaa virheistä kuluttaja-asiakkaille kuluttajansuojalain säännösten mukaisesti. Yritysasiakkaiden osalta vastuu rajoittuu kuitenkin aina enintään ostettujen tuotteiden hintaan.


Jos sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).


Yritysten ja yhteisöasiakkaiden osalta riitojen ensisijaisena ratkaisupaikkana on Itä-Uudenmaan käräjäoikeus.


Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa mielellään kaikissa palveluihimme liittyvissä kysymyksissä. Yhteystiedot: puh. 040 522 0556 (asiakkaan liittymäsopimuksen mukainen hinta) tai sähköpostilla info@hengitysterapia.fi.

Hengitysterapiaohjaaja,

osteopaatti AMK

Elina Airaksinen

Asemapolku 1,

05100 RÖYKKÄ

Y-tunnus 1375932-3

info (a) hengitysterapia.fi

Kirjaudu verkkokurssille

Tilaa uutiskirje